DEL 6

Del 6

Så kom Liam.. jag blev chockad och jag gick fram och kramade han och började gråta.. Han blev chockad och frågade " varför gråter du?" " är du okej"? Jag tog tag i hans hand och vi sprang till toan och jag hade berättat allting och jag visade han mina cut på handen. Han blev fövånad och sa " men varför gjorde du det.. du hade ju ett perfekt liv tyckte du väll?" Jag bara grät ännu mer och sa " jag gillar det och det är en vana" Liam kramade om mig hårt. Sedan så gick jag och Liam hem till mig och min familj stannade kvar för dem skulle ut och äta.. Liam körde oss hem. När vi var hemma så byttade jag om och la mig i sängen. Liam fixade te och mackor. Han satte sig i min säng och sa " varsegod, jag ska ta hand om dig och jag ska slänga dina cut grejer". Jag skrattade lite till och drack av mitt te. Liam la sig brevid mig och han somnade men jag var uppe och jag pussade han mins 60 gånger. Han är världens bästa pojkvän.. Till sist så somnade jag också men jag väcktes av ett sms.. " kan vi träffas imorgon?"/ det var från justin. Jag skrev " nej detta bara förstör mitt förhållande med liam , glöm allting som har hänt mellan oss,jag är kär i liam inte i dig längre". Jag var stolt över mitt svar och somnade stolt. Nästa dag var det en skön morgon. Varm sol och jag ligger brevid min pojkvän. UNDERBART. Vi gick ner och åt frukost sedan så åkte vi till stan och Liam shoppade med mig. *trodde aldrig en kille skulle vilja göra det med mig*. Han köpte ett jätte fint armband till mig. Kärlekarmband. Och jag blev otroligt glad så jag kysste honom. sedan så gick vi till espresso house och där satt...
__________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback