My Speciall Life: Del 4

 

 

Vi var snart hemma. Jag och Liam åkte hem till mig. Klockan var 12:00. Vi öppnade dörren till huset och gick in.  Vi satte på lampan och alla mina vänner och familjen hoppade fram och skrek " ÖVERRSAKNING!!" Jag blev över glad och rädd! Jag kramade Liam och han sa " varsegod du fötjänar det" Jag blev hur glad som helts och sa " Tack men du hade verkligen inte behövt göra det! Han skrattde till och sa " jo såklart ".Jag kramade allihopa och tog emot födelsepresenterna och tänkte vilken underbar dag det har varit. Jag har varit OLLG, och fått justins nr, och så överaskar min familj och vänner mig. Det är för bra för att vara sant. Vi åt tårta och jag öpnnade presentera. Sedan var klockan mycket så dem flesta åkte hem. Jag tackade alla hur bra tag jag har haft. Jag går och lägger mig men Liam är kvar så jag lät han sova  på soffan.

Nästa morgon'

Nästa morgon vaknar jag hur pigg som helts och sätter mig upp och så ser jag Liam ligger  brevid mig. Jag tyckte det var konstigt men gulligt. Jag tar på mig ett par mjukis och en hoddie och så lägger jag om täcket om Liam och går ner och gör pankakor. Efter en halvtimme så vaknar Liam och kommer ner med bara mjukis byxor. Han har ingen tröja och jag bara stirar. Liam säger " wow du borde ju bli pankakmästare, hur fina som helts är  ju dem. de  måste ju smaka underbart gott.." Jag skrattar till " haha nej men varsegod det är till dig för du har varit så snäll mot mig.." Han kommer närmare och jag bara stitar rakt i hans underbara ögon och han kysser mig. Jag kysser han tillbaks. Vi började hångla och han sa "du förkännar det skönhet..". Wow.. Tack Liam...

Båda hade ätit 2 pankakor och vi går upp och klär oss. Jag sminkar mig nett och frågar " Liam, är du min pojkvän nu..?" Han skrattar och säger " Jag antar det.." Jag  blir hur glad som helts och går fram och kysser honom. Jag följde Liam ner och han gick hem..

Efter 30 minuter.

Jag tittar på min mobil och någon har försökt nå mig 10 gånger. Jag känner igen numret och tänker " JUSTIN"!

Jag hade glömt han.. Jag har ju Liam nu men Justin har jag älskat sen jag var 12 år. Han är ju min favorti kändis! Vad ska jag göra?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Nå var det bra? Kortare än dem andra men vill inte skriva för mycket för då förstår ni vad kommer hända i nästa kapitel! Men kommentera vad ni tyckte! Puss.. / Santina :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback