DEL 5

Del 5
Jag blev ledsen men jag måste tänka på min pojkvän men jag ringde justin och föklarade typ varför jag har inte ringt. Han sa att han förstod och att det var okej men det kändes endå inerst inne att han blev ledsen. Så jag sms han " Heej förlåt för allting igen men ska vi träffas? kom till mig om du kan. kram" Jag var jätte ledsen. Jag hade förstört min dag. Justin skrev tillbaka "ja vi ses vid expresso house vi tre. jag bjuder ta inte med dig pengar" Jag fnissade till " haha okej men jag ska bara göra mig i ordning." Jag tog på mig en justin tröja och ett par jeans och jeansväst. Jag körde justin style.
KLOCKAN 3.
Jag tog bussen dit. När jag var framme var justin redan där. Jag kramade om honom och vi gick och beställde. Vi satte oss ner och började prata om hur justin brukar ha det om dagarna och vilka skolor jag har gått i och massa saker. Vi pratade liksom om livet. Jag började gilla justin mer och mer. Sedan så lutade jag mig fram och kysste honom. " oj förlåt det var inte menningen jag har ju pojkvän jag borde inte göra så, jag borde nog gå hem.. sa jag. Jag ställde mig upp och sprang ut och justin han bara säga hejdå..
jag grät springandes hem. jag har ju sårat Justin och Liam. När jag kom hem sprang jag till min säng och la mig under täcket och börja gråta. Mamma kom in och sa " vad har hänt älskling?"
"inget mamma jag är bara ledsen för jag har sårat 2 personer och jag är trött på livet" "nej älskling, alla gör misstag i livet . jag gjorde också många misstag. te.x när jag blev gravid ung. Det var inte meningen att du skulle föddas så tidigt men jag kunde ju inte göra någonting åt det.." jag satte mig upp kramade mamma allt vad jag kunde och sa .. " tack mamma.. älskar dig".
EFTER EN VECKA..
Jag hade inte träffat Justin eller Liam på länge. Båda smsade mig och ringde men jg hade sårat både två så jag ville inte svara. Jag har bara varit hemma och jag har inte velat vara i skolan. Jag hade bestämt mig att jag skulle till skolan nästa vecka. Vi skulle ut och bowla med familjen.. Så vi bowlade i en timme sedan kom....
__________________________________________________________________________________________________________________WOW!! Spännande va? Jag har försökt komma på bra ider men det ä svårt så ni får gärna kommentera några ider! Och förlåt att jag har inte upptaderat men jag har inte hunnit. Men ska skärpa mig jag LOVAR!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback