My Speciall Life: Del 1


 

Bild: Del 1 

Mina föräldrar bråkade om vilken skola jag skulle börja i. Min pappa ville att jag skulle gå i High School musical eftersom min pappa är en musiker. Mamma ville att jag skulle börja i High Cheer School eftersom hon var en Cheerleader. Jag älskar ju musik men jag vill samtidigt följa mammas spår. Det är jätte svårt att välja. Mina föräldrar bråkar om detta varje dag. Jag vet inte vad jag ska göra. Som tur har jag min hund Leo att gå ut med när dem bråkar. Jag brukar gråta till sömns. Jag gillar inte ha så många vänner så jag har ingen "bästa vän". Min mamma vill att jag ska vara tjejig. Men det är inte  riktigt jag. Jag är # ett par jeans och en hoddie". Men det finns en person jag verkligen älskar. Justin Bieber . Han är mitt liv. Jag lyssnar på hans låtar varje dag. Justin ska ha en konsert i Sverige om 14 dagar och jag har ingen biljet :(. Jag fyller år om 5 dagar och då släpps "extra" biljeter. Jag har tjatat på mina föräldrar i flera månader och år att jag måste se han!.. |efter 5 dagar| Jag vaknar av alarmet 06:30. Det är vanlig skoldag. Jag tar  på mig ett par svarta jeans med drag kedjor vid fickorna och på slutet av byxorna och en #cool story bro# tröja. Jag går in i toaletten och tvättar mitt ansikte och sminkar mig och sätter upp håret i en tofs. Jag springer ner och äter frukost sedan tar jag på mig mina vita converse och min jacka. Jag tar min väska på ryggen och går mot skolan. |efter 10 minuter| Jag är framme i skolan och alla grattar mig och jag tackar. Min första lektion är SO. Jag sätter mig ner och lyssnar. Sedan kommer någon plötsligt in. En ny kille! Och det är ... 

_________________________________________________Bra ?! Gilla så kommer nästa del upp! :D - santina

Mina föräldrar bråkade om vilken skola jag skulle börja i. Min pappa ville att jag skulle gå i High School musical eftersom min pappa är en musiker. Mamma ville att jag skulle börja i High Cheer School eftersom hon var en Cheerleader. Jag älskar ju musik men jag vill samtidigt följa mammas spår. Det är jätte svårt att välja. Mina föräldrar bråkar om detta varje dag. Jag vet inte vad jag ska göra. Som tur har jag min hund Leo att gå ut med när dem bråkar. Jag brukar gråta till sömns. Jag gillar inte ha så många vänner så jag har ingen "bästa vän". Min mamma vill att jag ska vara tjejig. Men det är inte riktigt jag. Jag är # ett par jeans och en hoddie". Men det finns en person jag verkligen älskar. Justin Bieber . Han är mitt liv. Jag lyssnar på hans låtar varje dag. Justin ska ha en konsert i Sverige om 14 dagar och jag har ingen biljet. Jag fyller år om 5 dagar och då släpps "extra" biljeter. Jag har tjatat på mina föräldrar i flera månader och år att jag måste se han!..

|efter 5 dagar| Jag vaknar av alarmet 06:30. Det är vanlig skoldag. Jag tar på mig ett par svarta jeans med drag kedjor vid fickorna och på slutet av byxorna och en #cool story bro# tröja. Jag går in i toaletten och tvättar mitt ansikte och sminkar mig och sätter upp håret i en tofs. Jag springer ner och äter frukost sedan tar jag på mig mina vita converse och min jacka. Jag tar min väska på ryggen och går mot skolan. |efter 10 minuter| Jag är framme i skolan och alla grattar mig och jag tackar. Min första lektion är SO. Jag sätter mig ner och lyssnar. Sedan kommer någon plötsligt in. En ny kille! Och det är ..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentera gärna vad ni tycker! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback