My Speciall Life: Del 2

Bild: Del 2
 Det var en ny kille.. Han såg ganska bra ut. Läraren presentera honom för oss. " Detta är Liam Bulter. Han ska börja hos oss idag eftersom han har flyttat från USA hit till Sverige". Hans pappa var svensk och hans mamma var Amerikansk. Men han kunde bra svenska. Liam var speciell på något sätt. Han fick sitta brevid mig. Jag blev väldigt glad, men jag vet inte varför. Lektionen var slut jag fick visa Liam runt alla tjejer jagade honom. Liam och jag sprang till toaletterna och gömde oss. "shiet vad galna tjejer" sa han, jag vet dem är sånna där tjejer det är darför jag inte umgås med dem, sa jag. Han tittade konstigt på mig.  Vi gick ut till våran skåp och hämtade våran böcker eftersom vi hade matte om 10 minuter. Påvägen till klassrummet sa han " du är väldigt speciell och vacker". Jag skrattade till " hahahah tack så mycket". Vi tittade på varan minnst i 10 sekunder sedan så kom hans läppar närmare till mina läppar.. Men så kom alla jagande tjejer.. "LIAM LIAM!!" Vi sprang iväg. Jag fick hans telefon nummer 07******. | efter en skol dag| Jag gick hem och jag tog av mig skorna och sprang upp på mitt rum och kastade min väska på golvet och bytte om. Jag var glad men samtidigt väldigt arg. Jag sprang ner och åt ett äpple och drack appelsinjucie. Jag tittade igenom min instagram,facebook,twitter,sms och tumblr. I smsen så fick jag ett sms av någon random person. " ska vi träffas ikväll /liam
jag svarade varför inte? 
 Liam: då ses vi. kram. 
 Jag var överlycklig men jag vet inte varför. Jag tror jag börjar få känslor för Liam. nej! jag ska inte ha känslor för han. jag och Liam är bara vänner inget annat. Sedan kom jag på en sak. Juste justin bilijeter!! Jag ringde mamma och frågade om jag hade fått bilijeter. Jag ringde flera gånger hon svarade aldrig..
 ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 
Vad tyckte ni? Var det spännande. Del 3 kommer ikväll eller imorgon det beror på er om ni gillar eller inte och kommenterar! - Santina
 
 
Det var en ny kille.. Han såg ganska bra ut. Läraren presentera honom för oss. " Detta är Liam Bulter. Han ska börja hos oss idag eftersom han har flyttat från USA hit till Sverige". Hans pappa var svensk och hans mamma var Amerikansk. Men han kunde bra svenska. Liam var speciell på något sätt. Han fick sitta brevid mig. Jag blev väldigt glad, men jag vet inte varför. Lektionen var slut jag fick visa Liam runt alla tjejer jagade honom. Liam och jag sprang till toaletterna och gömde oss. "shiet vad galna tjejer" sa han, jag vet dem är sånna där tjejer det är darför jag inte umgås med dem, sa jag. Han tittade konstigt på mig. Vi gick ut till våran skåp och hämtade våran böcker eftersom vi hade matte om 10 minuter. Påvägen till klassrummet sa han " du är väldigt speciell och vacker". Jag skrattade till " hahahah tack så mycket". Vi tittade på varan minnst i 10 sekunder sedan så kom hans läppar närmare till mina läppar.. Men så kom alla jagande tjejer.. "LIAM LIAM!!" Vi sprang iväg. Jag fick hans telefon nummer 07******. | efter en skol dag| Jag gick hem och jag tog av mig skorna och sprang upp på mitt rum och kastade min väska på golvet och bytte om. Jag var glad men samtidigt väldigt arg. Jag sprang ner och åt ett äpple och drack appelsinjucie. Jag tittade igenom min instagram,facebook,twitter,sms och tumblr. I smsen så fick jag ett sms av någon random person. " ska vi träffas ikväll /liam
jag svarade varför inte?
Liam: då ses vi. kram.
Jag var överlycklig men jag vet inte varför. Jag tror jag börjar få känslor för Liam. nej! jag ska inte ha känslor för han. jag och Liam är bara vänner inget annat. Sedan kom jag på en sak. Juste justin bilijeter!! Jag ringde mamma och frågade om jag hade fått bilijeter. Jag ringde flera gånger hon svarade aldrig..
______________________________________________________________________________________________-
Vad tyckte ni? Var det spännande. Del 3 kommer ikväll eller imorgon det beror på er om ni gillar eller inte och kommenterar! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback