My Speciall Life: Del 3

Hon fortaste att ringa sin mamma men hon svarade inte då ringde hon sin pappa istället. Hennes pappa svarade och han berättade att dem fick 2 Meet Greet biljetter. Hon glömde bort Liam att hon skulle ut med han den kvällen. Så hon skrev till Liam att vi måste prata. Då så skrev Liam ” okej jag kommer om 10 minuter ” 

 

 Efter 10 minuter. 

 Så plingade på dörren jag gick och öppnade så jag du följde med kallade in Liam. Han såg ganska frågasam ut.  

 Vad är det , sa Liam. 

Jo, på fredag när vi ska ut? det går inte för att jag fick precis reda på att jag ska på Justins konsert och jag undra om du vill följa med?

ja klart, inte för jag är ett fan men jag vill följa med dig.

Tack Liam det betyder jätte mycket.

 

PÅ FREDAG!

Liam skynda dig det är vår tur.

okej jag kommer!

När dom är på väg in!

Liam visste du att det är min födelsedag idag?

Va! jag har ju inte köpt något till dig!

Liam, detta är min födelsepresent att du följde med!

okej, men ändå jag ska köpa något till dig!

det behövs inte Liam!

 

 Inne i Meet Greet. 

 

 Jag var sist i kön. Jag börja komma närmare Justin och börjar gråta. Liam håller om mig och säger ” det kommer gå bra gråt inte snälla” 

 Tack för du finns Liam du är jätte snäll, sa jag . 

  

Jag är framme och Justin säger ” Hello sweetie i heard that it´s your birthday so i´m gonna do you to my OLLG” 

” Omg thank you so much i love you”

 ” thank you” 

 Vi tar foto och vi går in till globen. Det är enormt stort och det har kommit jätte många. Jag och Liam tränger oss fram och ställer oss vid våra platser. 

 

 Efter en kvart.

 

 Allihopa börjar räkna ner tiden och det är 3 sekunder kvar och jag skriker allt vad jag kan. 

 Justin kommer ner med vingarna och ser helt underbar ut och jag börjar gråta ännu mer. Innan han börjar sjunga så säger han ” today was a speciall day. cause i saw a beautiful girl” så alla börja skrika och grät!

 

Efter att Justin hade sjungt nästan alla låtar så började melodin till One less lonle girl spelans och Allison kom ut och tog med mig backstage!

 

En av dansarna kom ut och tog med mig ut på scenen och Justin började dansa mot mig! 

När Justin hade sjungt klart så fråga han vad hette.

Jag sa att jag hette Emily och då börja han prata med publiken och han sa detta är Emily och hon fyller år idag så nu ska vi sjunga happy birthday till henne .

Alla började sjunga och när dem hade sjungt klart sprang jag och Justin back stage och han fråga efter mitt nummer. jag gav han mitt nummer och sprang tillbaka till min plats. efter konserten så började jag och Liam att gå hem! 


Kommentarer
Anonym säger:

Det jag tkr är konstigt är att Liam och Emily bara träffat på en skoldag och så är de redan typ kära...?

Svar: Liam börjar gilla Emily så han fråga om de skulle träffas och prata den dagen som konserten var. Men sen så fick Emily reda på att hon fick biljetterna och fråga han istället om han vill följa med! :)
sammisanna khakdostdrozdowska

2013-06-06 | 18:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback